donderdag 25 februari 2010

afgekeurd !!

Gisteren de medische testen gehad en iedereen was perfect in orde behalve ik natuurlijk.
"Ja mevrouw, dit urinestaal leert ons dat er toch een klein beetje bloed in de urine zit. Hoogstwaarschijnlijk moet u binnen een aantal dagen ongesteld worden." - wel vreemd, want sinds de geboorte van Seb heb ik een mirena spiraal waardoor ik al 2 jaar niet meer ongesteld ben geweest...
Volgens de panelarts moet ik gewoon over een dikke week die test opnieuw doen en zal alles dik in orde zijn. Op hoop van zegen dus...

2 opmerkingen:

  1. Potverdorie, dat is dezelfde paneldokter als wij, en verdorie hetzelfde probleem als bij mij...ge kent ons resultaat, he ! Heel veel tijd en geld verloren aan die bijkomende tests en onderzoeken !!
    Heeft diene dan niets bijgeleerd met mijn geval ! Ik duim toch nog voor een normaal urinestaal en anders no worries, er is niets aan de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt bekend, Hilde had identiek hetzelfde voor. Was net ongesteld die dag. Maar gelukkig bevatte het staal geen bloed. Wat een opluchting. Want ik zag het echt niet zitten om daar nog eens naartoe te trekken. Wat een toestanden!

    BeantwoordenVerwijderen