dinsdag 14 december 2010

In het land van Oz

We gingen afgelopen 4 dagen op logement in het land van Oz bij Erik, Tine, Lore en Korneel (voor hun avonturen kijk op http://inhetlandvanoz.blogspot.com/) en het was echt wel dolle pret.  We stapten op woensdagavond op een vliegtuig en bleven tot zondagavond in NSW.  Sebastiaan zag er eerst een beetje tegenop om nog eens op een vliegtuig te stappen.  De herinnering aan de 30 uur durende reis van Belgie naar hier zat er duidelijk nog vers in.  Helaas reed de tram niet tot in Corrimal, dus was het vliegtuig toch aan de orde.  Jan kon vanuit NSW trouwens gewoon verder werken in de afdeling die BlueScope in Port Kembla heeft.  Makkelijk toch?
Het werd een afwisselende en sportieve 4 daagse.  We hebben gezwommen in het zeezwembad in Bellami beach, we hebben een bushwalk gedaan in de escarpment waar we letterlijk bloedzuigers tegen het lijf liepen en we hebben gefietst op fietsjes die veel weg hadden van diegene die je in de velodroom in Blankenberge ziet, we hebben ijsjes gegeten aan het fameuze Operah House en we hebben vooral veel gelachen ! Er kwam ook nog bezoek over de vloer van Shirley en Peter.  Hun zoontje Nolle heeft nog in de Bergwegel gezeten bij juf Anniek, meester Bruno en juf Sofie.  Wat is de wereld toch klein!


6 opmerkingen:

  1. Hela, niet lachen he met de fiets van mijn buurvrouw ;-) Erik heeft al gezegd dat hij die fiets eens helemaal in orde zal zetten voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En jullie zijn helemaal onder invloed van de komst van Oprah blijkbaar: het Opera House heet tegenwoordig Operah House :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de foto van het fietsje in de collage wel hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och ja de wortels ! Helemaal vergeten ! Spijtig genoeg heb ik hier geen dunschiller (alleen een rasp) en dus kan ik de situatie niet meer nabootsen. Ik vermoed niet dat google afbeeldingen me daarbij gaat kunnen helpen...

    En niet alleen de Operah House Tine, maar tegenwoordig ook de Operah bridge he (of is de O er al weer afgehaald intussen). Oh I love Oprah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ik daar niet aan gedacht heb om een foto van die wortels te maken ! Dat gaat je nog lang achtervolgen Babs ;-) Moet nu al terug lachen als ik er nog aan denk

    BeantwoordenVerwijderen