vrijdag 26 augustus 2011

Pan's the man schoolproduction

Afgelopen maandag mochten we naar het schooltoneel van Jozefien's school gaan kijken. En het was niet in de turnzaal, maar in een groot heus theater met podium en zitplaatsen voor 300 mensen.
En ik moet zeggen, het was meer dan de moeite. Ze hebben het stuk van Peter Pan heel goed vertolkt. De hoofdrolspelers waren de kinderen uit het zesde leerjaar en volleerde acteurs als je
't mij vraagt. Maar ook de andere spelers verdienen een pluim enne... laat ons zeker ook de zangers van het stuk niet vergeten, waaronder onze prinses Jozefien! Verkleed als piraat kwam ze het podium op en ging ze vooraan aan de micro staan waar ze uit volle borst een lied zong! Mijn hart bonsde in mijn keel, maar verlegen was ze niet! Ze heeft dat geweldig gedaan! En ze had er nog veel plezier in ook! Wat ben ik trots op mijn meisje. Ze wordt groot!


2 opmerkingen:

  1. Wow, waar is die kleine verlegen Jozefien naartoe?! Waarschijnlijk achtergebleven op zaventem vorig jaar!

    Geef ze een hele dikke proficiatknuffel van me!

    BeantwoordenVerwijderen