dinsdag 27 september 2011

Uluru

Van Coober Pedy ging het verder naar Uluru. Ik had geen hoge verwachtingen maar was toch wat overweldigd bij het zien van deze grote mastodont in al zijn pracht en praal. Ik zal er niet veel over doorbomen, maar de foto's voor zich laten spreken.
Wegens de al even overweldigende hitte besloten we niet alle wandelingen rond de mastodont te doen, maar op het gemak te genieten van een helicoptervluchtje... Ik moet er niet bij vertellen dat de kindjes ervan genoten hebben zeker?



1 opmerking:

  1. Zoals ik het al in mijn mail meldde moet je er inderdaad goed van genieten want dikwijls zult ge daar wellicht niet meer geraken.Ik ga het dan ook bij deze ene reaktie houden maar heb genoten van al de hoofdstukjes die je op het blog geschrven hebt en met de schone fotos daar bij.Je ziet wat je almlemeaal kunt met een goede camera;

    BeantwoordenVerwijderen