donderdag 15 juli 2010

me and my big mouth

In ons vorige blogberichtje heb ik verkeerdelijk over ons Belgische weertje geboft. Het heeft zoals gewoonlijk weer niet lang mogen duren. We hadden eens twee dagen mooi weer en meteen regent het weer klachten over het gras dat te droog staat en de patatten die om water smeken, ... Ik hoop dat de klagers nu content zijn, want gisteren viel de regen met bakken uit de lucht.  Resultaat: ondergelopen kelders, straten staan blank, bomen vallen omver en noem maar op.  Een wolkbreuk noemen ze dat dan. Helaas breken de wolken hier nogal eens te vaak naar mijn goesting. Intussen zijn ook onze tropische temperaturen helemaal verdwenen en hebben we onze donsdekens mooi terug op bed gelegd (gelukkig waren we wel zo slim geweest om de donzen niet al te ver op te gaan bergen - of god forbid - al te gaan verkopen ;-)
Hopelijk heeft mijn klaagzang een beetje effect en mogen we dit weekend weer wat beter weer verwachten...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten