woensdag 5 januari 2011

kappersbezoek

Hij heeft het lang, heel lang, veel te lang uitgesteld, maar uiteindelijk was er toch geen ontkomen meer aan... Jan moest naar de kapper.  Hij had al een paar keer de vraag gekregen of hij misschien plannen had om zijn haar te laten groeien en er beeds (kraaltjes) in te laten steken om een rasta kapsel te maken, dus het was duidelijk dat een kappersbezoek aan de orde was. Toen hij aan de deur kwam dacht ik even dat er een stekelvarken binnen wou dringen, dus ik hield de deur angstvallig gesloten.  Toen ik mijn bril opzette zag ik dat het Jan was.  Ik heb meteen geinformeerd waar hij naar de kapper is geweest, want bij die kapper ga ik me niet laten zien.  En hoewel het voor mij eigenlijk ook hoog tijd wordt voor een kappersbezoek ga ik het toch nog eventjes uitstellen.  Wij vrouwen kunnen desnoods nog een dotske of staartje in het haar doen, nietwaar...  Maar om met een positieve noot te eindigen: ons haar groeit hier wel rap in deze warme contreien 


2 opmerkingen:

  1. misschien moet ik hem zo'n afro pruik kopen, dan is ie meteen ook beschermd tegen de swooping magpies ... in zijn auto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen