zaterdag 26 februari 2011

wildlife

Jozefien haar school ligt aan de andere kant van de peninsula waar de natuur nog veel ongerepter is dan aan deze kant.  We worden dan ook vaak met het moois en minder moois van moeder natuur geconfronteerd als we de dagelijkse rit naar school aanvatten.
Soms worden we omringd door een zwerm geelkuif kaketoes of roze kaketoes, andere keren zien we reuzachtige mieren een rechtopstaande houding aannemen om ons dreigend aan te kijken en nog andere keren hebben we een close encounter met de huntsmannen die waken over de toiletjes bij Jozefien op school...  We worden hier dus altijd verrast door moeder natuur.  Soms aangenaam, soms minder.
Oh, en toen ik laatst uit de Woolworths buiten kwam passeerde ik een man die een varken over zijn schouder had, maar eigenlijk is dat niet echt wildlife he


1 opmerking:

  1. Ik ben ooit gebeten door zo'n 'bull ant' en dat doet piiijjjjn! Maar gelukkig jagen ze op hun eentje, dus blijft het bij 1 beet. Maar ik loop dus ook de andere kant uit als er zo een dreigend naar me kijkt.

    En huntsmans vangen andere insekten en zijn niet aggressief, dus ik heb ze best graag in de buurt.

    Ziet er echt mooi uit ginder!

    BeantwoordenVerwijderen