woensdag 23 december 2009

Hiep hiep hoera

Het is zover! Onze online aanvraag bij de DIAC is ingediend ! Hieperdepiep.... Hoera !!
Er rest ons nu alleen nog de formulieren 80 en 1221 verder in te vullen en daarbij diep diep diep in ons geheugen te graven. Een van de vragen is nl. "geef hieronder alle landen waar je de afgelopen 10 jaar geweest bent, inclusief city trips en geef de datums wanneer je daar bent geweest". Onze eerste reactie was :"help ! hoe gaan we dat weer te weten komen"
Ieder van jullie die kleine kinderen heeft herinnert zich nog wel de vele slapeloze nachten en weet wellicht ook hoe nefast dat slaaptekort is voor het korte (en lange) termijngeheugen. Met een kind als Sebastiaan hebben we al heel wat slapeloze nachtjes achter de rug... Ons geheugen is dan helaas ook verglijkbaar met een zeef. Gelukkig kunnen we rekenen op de hulp van familie en vrienden die met ons meepuzzelen:
"het moet voor die tijd geweest zijn, want ik herinner me nog goed dat ik nog niet met x of y samenwoonde" of "ik heb toen die broek van miss sixty gekocht, wanneer was dat merk ook al weer een hype?"
Intussen hebben we nog een jaar of 2 waar we ons vreemd genoeg niets meer van herinneren, maar de overige 8 beginnen stilaan in orde te komen. Ik vraag me af wie die lijstjes gaat lezen en wat ze wel van ons gaan denken... "dat gaat in putje winter op reis naar Letland en wil naar Australie migreren, komt dat wel goed?"

1 opmerking:

  1. Super , nu maar hopen dat ze niet al te veel meer veranderen (tenzij in jullie voordeel!)
    Wat ons geholpen heeft om op de reizen een data te plakken is de data van de foto's die we getrokken hebben! Succes met het verder uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen